Shopping Cart0 Items

Meest gestelde vragen

De meeste klanten op vliegwinkel.nl zijn op zoek naar:

  1. Ik heb mijn e-ticket niet ontvangen
  2. Ik wil mijn ticket wijzigen
  3. Mijn kortingscode werkt niet
  4. Ik wil mijn ticket annuleren
  5. Ik wil online inchecken
  6. Ik heb wel betaald, maar geen bevestiging ontvangen
  7. Hoeveel bagage mag ik meenemen?

Staat uw vraag hier niet tussen? Klik hier

Beperkte bereikbaarheid van Schiphol in het weekend

De komende twee weekenden worden er op verschil­lende locaties rondom Schiphol werkzaamheden verricht aan het spoor. Hierdoor rijden er op zaterdag 30 en zondag 31 mei 2015 en op zaterdag 6 en zondag 7 juni 2015 geen treinen op bepaalde trajecten van en naar Schiphol. Houd daarom rekening met extra reistijd en vertragingen. Meer informatie over de werkzaamheden aan het spoor vindt u via deze link.

Service & contact

 
TelefoonTelefoon
E-mailE-mail
WebcareSocial Media

€ 1 per gesprek
gratis
gratis

Open:
  • ma-vr 09:00-21:00
  • za 10:00-17:00
  • zo 10:00-15:00
Open: 24 uur per dag, 7 dagen per week
Open:
  • ma-vr 09:00-17:30
  • za 10:00-17:00
  • zo 10:00-15:00

Kijk of uw vraag hier beantwoord wordt.
Of bel ons op: 0900 7 767 767
Stuur ons een e-mail
Facebook   Twitter

Ik heb mijn e-ticket niet ontvangen

SPAM
Let op! Bepaalde e-mailaccounts (zoals hotmail) zien een e-ticket als SPAM mail en plaatsen deze in de map met ongewenste berichten.

Opnieuw opvragen
Heeft u deze niet ontvangen of kunt u het e-ticket niet meer vinden? U kunt uw e-ticket ten alle tijden opvragen via de website Checkmytrip.com. Gebruik hiervoor uw reserveringsnummer (die vindt u in de boekingsbevestinging) en de achternaam van de boeker.

Hulp nodig?
Is het opnieuw opvragen niet gelukt? Dan helpt een medewerker van onze klantenservice u graag verder. U bereikt ons via: 0900 7737900 (€ 1 per gesprek). Terug naar top

Ik wil mijn ticket wijzigen

Route en/of datum wijzigen
Mocht u onverhoopt uw ticket willen wijzigen met bijv. een andere route of op een andere datum, dan brengt dit altijd kosten met zich mee. Wat deze kosten zijn en of het is toegestaan, is afhankelijk van uw vlucht en daarbij de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij.

Daarnaast rekent vliegwinkel.nl € 50 administratiekosten per ticket om de eventuele wijziging voor u te verzorgen. Om uw boeking te wijzigen belt u naar: 0900 7737900 (€ 1 per gesprek).

Naam en/of geboortedatum wijzigen
Uw naam op uw ticket moet exact overeenkomen met de naam in uw paspoort (alleen uw eerste voornaam en achternaam). Mocht dit niet het geval zijn kan dit voor problemen zorgen tijdens het inchecken. De luchtvaartmaatschappij kan u zelfs weigeren. Wanneer u constateert dat naam en/of geboortedatum (of die van een medereiziger in uw boeking) niet overeenkomt met het paspoort, moet u dit direct melden. Bel ons op: 0900 7737900 (€ 1 per gesprek).

Er worden altijd kosten in rekening gebracht voor het wijzigen van gegevens in uw boeking. Wat deze kosten zijn en of het is toegestaan, is afhankelijk van uw vlucht en daarbij de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij.

Daarnaast rekent vliegwinkel.nl € 50 administratiekosten per ticket om de eventuele wijziging voor u te verzorgen. Terug naar top

Mijn kortingscode werkt niet

Werkt uw kortingscode niet? Onze kortingscodes zijn hoofdletter gevoelig. Neem de code dus precies zo over. De kortingscode kunt u invullen in stap 2 tijdens het boeken.

Mocht de code onverhoopt toch niet werken, kunt u uw boeking voltooien en betalen. Vervolgens stuurt u ons een e-mail (info@vliegwinkel.nl) met hierin uw reserveringsnummer en de kortingscode die u wilt innen. Mocht uw boeking voldoen aan de voorwaarden van de kortingscode dan zullen wij het bedrag aan u terugstorten. Terug naar top

Ik wil mijn ticket annuleren

Het annuleren van uw ticket brengt bijna altijd kosten met zich mee. De luchtvaartmaatschappij hanteert kosten. Hoe hoog deze kosten zijn, hangt af van het soort ticket dat u geboekt heeft. Daarnaast rekent vliegwinkel.nl € 50 administratiekosten per ticket.

Indien u een annuleringsverzekering heeft afgesloten, kunt u in sommige gevallen de kosten voor het annuleren van uw reis bij de verzekeringsmaatschappij claimen.

U bereikt ons via: 0900 7737900 (€ 1 per gesprek). Terug naar top

Ik wil online inchecken

Online inchecken kan via de website van de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt. Zoek hier uw luchtvaartmaatschappij en kom direct op de pagina waar u online kunt inchecken. U kunt dan eenvoudig uw boardingpass printen. Terug naar top

Ik heb wel betaald, maar geen bevestiging ontvangen

Spam?
Let op! Bepaalde e-mailaccounts (zoals hotmail) zien e-mail van vliegwinkel.nl als SPAM e-mail en plaatsen deze in de map met ongewenste berichten.

Niet ontvangen?
Heeft u wel betaald, maar geen bevestiging van vliegwinkel.nl ontvangen? Dan is er helaas iets misgegaan met uw boeking. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Wilt u liever zelf bellen? U bereikt ons via 0900 7737900 (€ 1 per gesprek). Terug naar top

Hoeveel bagage mag ik meenemen?

Hoeveel bagage u mag meenemen is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt en uw bestemming.

Reist u met RyanAir, EasyJet, Transavia of airberlin?
Meer informatie over bagage vrijdom leest u op de website van de luchtvaartmaatschappij:

Reist u met een andere luchtvaartmaatschappij?
Op Checkmytrip.com kunt u zien hoeveel ruimbagage u mag meenemen. Gebruik hiervoor uw reserveringsnummer (die vindt u in de boekingsbevestinging) en de achternaam van de boeker.

Er zijn drie mogelijkheden:

  • 0 stukken per reiziger: u mag geen ruimbagage meenemen.
  • Max. 20 kilo: het aantal kilo’s wat u mag meenemen.
  • één stuk(ken) per reiziger betekent per persoon één koffer van max. 23 kilo. Terug naar top

Toch niet gevonden wat u zocht? Bekijk een van de onderstaande pagina's:

Om u beter van dienst te zijn gebruikt vliegwinkel.nl cookies. Klik hier voor meer informatie. Als u gebruik maakt van onze site, dan gaat u hiermee akkoord Sluiten close