Aan het laden...
Een moment a.u.b.
Heb je een klacht of een suggestie? Laat het ons weten. Wij doen er alles aan om problemen op te lossen én te voorkomen bij jouw volgende reis die je boekt op vliegwinkel.nl. Ook jouw suggesties zijn zeer waardevol om onze service verder te verbeteren.
Je kunt een e-mail sturen aan [email protected] of bellen met onze Klantenservice via 0900 - 7 767 767 (€ 1 per gesprek).
Jouw e-mail kun je sturen aan [email protected].
Wil je een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel? Dat kan op de website van de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Je kunt tot uiterlijk één maand na afloop van de gereserveerde dienst een klacht bij ons indienen. Indien jouw reis niet is doorgegaan, dan kun je tot één maand na de oorspronkelijke vertrekdatum jouw klacht indienen.
Na ontvangst van jouw klacht, zullen wij deze aan je bevestigen en geven jou een indicatie over de afhandeltermijn. Klachten die wij zelf kunnen oplossen, worden doorgaans binnen drie weken afgehandeld. Voor klachten waarbij een leverancier is betrokken, kan de afhandeltermijn oplopen tot enkele maanden.
Je kunt een klacht over de dienstverlening van een luchtvaartmaatschappij bij ons indienen. Wij zijn niet aansprakelijk voor de geboden diensten en services door de luchtvaartmaatschappij, maar wij bemiddelen in de klachtafhandeling tussen jou en de betrokken luchtvaartmaatschappij.
Uitgezonderd zijn eventuele claims op basis van de EG verordening (261/04) voor compensatie bij instapweigering en vertraging of annulering van vluchten. Deze dien je rechtstreeks aan de betreffende luchtvaartmaatschappij te richten. Zie ook het document Rechten van Vliegtuigpassagiers. Indien blijkt dat de betreffende luchtvaartmaatschappij niet coulant is of niet meewerkt, kun je je wenden tot EUclaim.
Je kunt een klacht over de dienstverlening van een hotel bij ons indienen. Wij zijn niet aansprakelijk voor de geboden diensten en services door het hotel, maar bemiddelen in de klachtafhandeling tussen jou en het betrokken hotel.
Je kunt een klacht over de dienstverlening van een autoverhuurmaatschappij bij ons indienen. Wij zijn niet aansprakelijk voor de geboden diensten en services door de autoverhuurmaatschappij, maar bemiddelen in de klachtafhandeling tussen jou en de betrokken verhuurmaatschappij.
Let op: bij schadeclaims dien je ons ook in het bezit te stellen van originele betaalwijzen en/of overige relevantie documenten.